Wij zoeken een Lieve Tandarts voor je
Een lieve tandarts laat je weer stralen

Meer informatie over De Lieve Tandarts voor patiënten

Wij kunnen je helpen

De Lieve Tandarts is een platform met de beste tandartsen in Nederland. Lieve tandartsen stellen hun patiënten altijd centraal. Ze besteden extra aandacht en tijd aan mensen die angstig zijn.

Wij brengen jou gratis in contact met een lieve tandarts in jouw omgeving.

Wil je overstappen? Geen probleem. Wij kennen onze lieve tandartsen. Het is vertrouwd en het is zo geregeld.
Twijfel je nog of ben je bang voor de tandarts? Meer dan 95% is het al gelukt, dus jou vast ook!

Hoe werkt de Lieve Tandarts?

1

Meld je bij ons aan met het contactformulier en geef aan wanneer je gebeld wilt worden, of bel ons direct.

2

We brengen je gratis in contact met een lieve tandartspraktijk bij jou in de buurt. Deze regelt eventueel jouw overstap.

3

Indien nodig brengen we je in contact met een lieve hulpverlener.

4

We maken als je dat wilt de afspraak met de tandarts voor je. Met jouw beoordeling helpen we anderen.

Een tandartspraktijk met het keurmerk De Lieve Tandarts:

Onze bemiddeling is gratis. Extra begeleiding nodig? Klik hier voor de mogelijkheden.

Direct iemand spreken:
06-15296709

Twijfel je nog? Lees dan de veelgestelde vragen en succesverhalen van hen die het al gelukt is met een lieve tandarts.

Wist je dat...

• 800.000 Nederlanders zo bang zijn voor de tandarts dat ze niet meer naar de tandarts gaan?
  • Allerlei ziektes, zelfs hart- en vaatziekten, kunnen ontstaan door de gevolgen van ontstekingen in de mond? (lees meer over mondgezondheid >>)
  • Nagenoeg alle behandelingen door lieve tandartsen pijnloos zijn?
  • Ruim 95 % van degenen die zich bij ons hebben aangemeld inmiddels al succesvol behandeld zijn door een lieve tandarts?
  • Zich door onze advertising het afgelopen jaar al meer dan 3500 mensen bij een tandarts met het keurmerk De Lieve Tandarts hebben aangemeld?
  • Kinderen gratis naar de tandarts of mondhygiënist kunnen? (bijna alles wordt vergoed vanuit je basisverzekering)

Het is onze missie iedereen (weer) naar de tandarts te laten gaan.